SEMINAR: Vil du øge effektiviteten og resultaterne af dine TV og videokampagner?

Vil du øge effektiviteten og resultaterne af dine TV og videokampagner? Så kom til seminar tirsdag d. 23. maj kl. 8.45-10.30 hos Initiative og Mediabrands.

Carlsberg fortæller, hvordan de tager højde for forbrugernes fragmenterede brug af tv og video i deres mediestrategier, og senere vil vi opdatere programmet med en navngiven kreativ case.

Derudover får du en opdatering af udvklingen på det audio-visuelle reklamemarked, og hvordan vores forbrug af medier som TV, YouTube, Amazon Prime, Netflix, Disney+, video på danske medie-sites mm. har ændret sig en del gennem de senere år. Det stiller krav til en mere ”begavet” allokering af dit mediebudget for at nå alle målgrupper.

Agenda for seminaret:

08.45-09.00: Tjek ind, croissanter og kaffe.

09.00-09.05: Velkommen og intro til formiddagen

09.05-09.15: Hvad sker der på det audio-visuelle reklamemarked?

09.15-09.35: Hvad er den begavede allokering af dit mediebudget?

09.35-09.55: Case: Carlsberg v/Allard de Wijkerslooth, Head of Media & Digital at Carlsberg

09.55-10.25: Kreativ case – To be announced…

10.25-10.30: Tak for i dag

Sted: Mediabrands, Skt. Petri Passage 5, 2. sal, 1165 København K.

Tilmeld dig her!