Vil du øge effektiviteten og resultaterne af dine TV og videokampagner? Så kom til seminar tirsdag d. 23. maj kl. 8.45-10.30 hos Initiative og Mediabrands.
Carlsberg fortæller, hvordan de tager højde for forbrugernes fragmenterede brug af tv og video i deres mediestrategier, og senere vil vi opdatere programmet med en navngiven kreativ case.
Derudover får du en opdatering af udvklingen på det audio-visuelle reklamemarked, og hvordan vores forbrug af medier som TV, YouTube, Amazon Prime, Netflix, Disney+, video på danske medie-sites mm. har ændret sig en del gennem de senere år. Det stiller krav til en mere ”begavet” allokering af dit mediebudget for at nå alle målgrupper.
Agenda for seminaret:
08.45-09.00: Tjek ind, croissanter og kaffe.
09.00-09.05: Velkommen og intro til formiddagen
09.05-09.15: Hvad sker der på det audio-visuelle reklamemarked?
09.15-09.35: Hvad er den begavede allokering af dit mediebudget?
09.35-09.55: Case: Carlsberg v/Allard de Wijkerslooth, Head of Media & Digital at Carlsberg
09.55-10.25: Kreativ case – To be announced…
10.25-10.30: Tak for i dag
Sted: Mediabrands, Skt. Petri Passage 5, 2. sal, 1165 København K.