Vil du øge effektiviteten og resultaterne af dine TV og videokampagner? Så kom til seminar tirsdag d. 23. maj kl. 8.45-10.30 hos Initiative og Mediabrands.
Carlsberg fortæller, hvordan de tager højde for forbrugernes fragmenterede brug af tv og video i deres mediestrategier, og senere vil vi opdatere programmet med en navngiven kreativ case.
Derudover får du en opdatering af udviklingen på det audio-visuelle reklamemarked, og hvordan vores forbrug af medier som TV, YouTube, Amazon Prime, Netflix, Disney+, video på danske medie-sites mm. har ændret sig en del gennem de senere år. Det stiller krav til en mere ”begavet” allokering af dit mediebudget for at nå alle målgrupper.
Agenda for seminaret:
08.30-09.00: Tjek ind, croissanter og kaffe.
09.00-09.05: Velkommen og intro til formiddagen v/ Jan Sørensen, Managing Director, Initiative
09.05-09.15: Hvad sker der på det audio-visuelle reklamemarked? v/ Christian Evendorff, Mediabrands
09.15-09.35: Hvad er den begavede allokering af dit mediebudget? v/ Nicklas Jakobsen, AV-Planner, Mediabrands
09.35-09.55: Case: Carlsberg v/Allard de Wijkerslooth, Head of Media & Digital at Carlsberg
09.55-10.25: Kreativitet går hånd i hånd med media performance! v/ Jesper Grubb, Kreativ direktør, Marvelous
10.25-10.30: Tak for i dag
Sted: Berlingske Media, Pilestræde 34, 1147 København K.