SEMINAR: Vil du øge effektiviteten og resultaterne af dine TV og videokampagner?

Seminar

Vil du øge effektiviteten og resultaterne af dine TV og videokampagner? Så kom til seminar tirsdag d. 23. maj kl. 8.45-10.30 hos Initiative og Mediabrands.

Carlsberg fortæller, hvordan de tager højde for forbrugernes fragmenterede brug af tv og video i deres mediestrategier, og senere vil vi opdatere programmet med en navngiven kreativ case.

Derudover får du en opdatering af udviklingen på det audio-visuelle reklamemarked, og hvordan vores forbrug af medier som TV, YouTube, Amazon Prime, Netflix, Disney+, video på danske medie-sites mm. har ændret sig en del gennem de senere år. Det stiller krav til en mere ”begavet” allokering af dit mediebudget for at nå alle målgrupper.

Agenda for seminaret:

08.30-09.00: Tjek ind, croissanter og kaffe.

09.00-09.05: Velkommen og intro til formiddagen v/ Jan Sørensen, Managing Director, Initiative

09.05-09.15: Hvad sker der på det audio-visuelle reklamemarked? v/ Christian Evendorff, Mediabrands

09.15-09.35: Hvad er den begavede allokering af dit mediebudget? v/ Nicklas Jakobsen, AV-Planner, Mediabrands

09.35-09.55: Case: Carlsberg v/Allard de Wijkerslooth, Head of  Media & Digital at Carlsberg

09.55-10.25: Kreativitet går hånd i hånd med media performance! v/ Jesper Grubb, Kreativ direktør, Marvelous

10.25-10.30: Tak for i dag

Sted: Berlingske Media, Pilestræde 34, 1147 København K. 

Tilmeld dig her!